  • Data: 2012-02-02 12:42:11
    Temat: Re: VAT - stawki
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "W" <w...@w...pl> wrote in message news:Xns9FECDBE4E8B97wuathome@at.home...
    (ciap)

    > No właśnie tak na chłopski rozum mi wyszło, że jakby było jedna-prosta-
    > stawka to zwyczajnie byłoby prościej i nie trzeba by stawać na głowie i
    > cudować.

    Jasne!
    Efektem ubocznym jest pewnosć siebie podatnika / obywatela,
    wie, że wszystko policzył tak jak trzeba, zapłacił ile trzeba i można mu ...
    Uczciwy i pweny swego Obywatel==Podatnik no poprostu zgroza, nie do
    pomyslenia.

    > Pytanie dodatkowe -- czy ktoś z GTW na wiejskiej w ogóle przebąkiwał o
    > możliwości ujednolicenia wszystkiego czy raczej wolą brnąć w drugą stronę
    > dodając kolejne if() do ustawy?

    Jest taki co bąkał, 3x15 ale to przed wyborami.
    Tradycja przyklejania sobie liberalnej naklejki trwa od czasów KLD, z tym ze
    jest to naklejka i nic wiecej.

    --
    Włodek