  • Data: 2006-07-21 08:46:28
    Temat: Re: VAT, róznice kursowe
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21-07-2006 o 10:35:34 my way <y...@s...tlen.pl> napisał:

    > U?ytkownik "t" <r...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > nic z tym nie rób - tak bedzie dobrze ;)
    >
    > pozdrawiam

    To mrugnięcie to dlatego że strzelasz czy dlatego
    że masz pewne informacje :) ?

    Przyznam że jestem skołowany bo nie wierzę w ustne
    wyjaśnienia z US a na wiążącą nie mam czasu czekać..
    W ustawie nic nie ma a w rozporządzeniu jest o przeliczaniu
    kursem średnim ale nie dla exportu usług.
    (Mówię tu o RMF z dnia 27/04/2004 w sprawie wykonania ble ble ble, par. 37)

    pozdrawiam