  • Data: 2002-12-19 13:02:17
    Temat: Re: VAT od ST po likwidacji DG
    Od: walfal <w...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-12-2002 11:08, Użytkownik Jureq napisał:
> [...]
    Ustawowo(PTU art.15.3) to ma to być cena przeciętna na danym rynku.
    Praktycznie są to środki mocno używane. Wyceń na tyle za ile byś sam był
    gotów je kupić :-).
    Jakaś bardzo niska wycena mogłaby być podparta opisem opłakanego stanu
    technicznego.

    Wg. ustawy tylko powiadomienie o sporządzeniu.
    Ale pewnie nie zaszkodzi gdy go załączysz.

    Ustawa PTU art.6a pkt.7. Przez 12 miesięcy od dnia w którym powinien być
    sporzadzony spis z natury - jest zwolnienie. Potem to znowy sprzedaż z
    VAT-em.

    Przekazem pocztowym.
    Pozdrawiam, WitoldG.