  • Data: 2007-01-15 20:34:13
    Temat: Re: VAT na export usług internetowych za granicę
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    cef wrote:
    > Cytowany fragment interpretacji odnosi się do starej ustawy VAT.
    > Obecnie nieco inaczej zdefiniowano miejsce świadczenia.
    > Przeczytaj dokładnie artykuł 27

    Hej,

    Dzięki za komentarz.

    1. Czy w moim przypadku można zatem stwierdzić że
    "...miejscem świadczenia tych usług jest miejsce, gdzie nabywca
    posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania."

    2. Czy w związku z tym można stosować zerową stawkę VAT?

    Szczerze mówią czytam to po raz kolejny i nie wiem dokładnie który
    z punktów artykułu 27 traktuje o moim konkretnie przypadku.

    Tomek