  • Data: 2004-03-13 11:01:27
    Temat: Re: VAT na Internet - obliczenia
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    podsumuje jeszcze to co wyzej

    1. Jezeli provider zachowal umiar w forsowaniu marzy czyli jesli jego marza
    dotychczasowa byla < <114% to taki provider zarobi na zwolnieniu go z vatu,
    teoretycznie wiec bedzie mogl obnizyc ceny

    2. Jezeli byl pazerny, to chcac zachowac swoje zyski musi podniesc marze,
    stanie sie wiec niekonkurencyjny dla tych mniej pazernych.

    3. Problemy providera nie sa akurat moimi problemami, mnie martwi to, ze
    zwolnienie internetu z VATu uderzy mnie - odbiorce takich uslug -po kieszeni

    Atomek