  • Data: 2004-04-01 16:26:51
    Temat: Re: VAT - kwartalnie po staremu ?
    Od: "W.R." <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 4/1/04 5:25 PM, NF napisał(a):

    > I chyba załapię się na normalne traktowanie kwartału (jako okresy 3 m-czne)
    > składając szybko deklarację VAT-7K.
    > Nowy VAT wejdzie w życie dopiero za 8 dni ... więc trochę czasu pozostało.
    > ?
    > Z góry dzięki za ew., wyprowadzenie z błędu.

    Też się nad tym zastanawiałem.
    Tylko, że wg mnie, możesz złożyć VAT-7K teraz - zabronić ci nie mogą.
    Tylko że lada chwila wejdzie nowa ustawa, która zobowiąże cię do
    złożenia deklaracji do 25 maja. I będziesz musiał ją złożyć, przy okazji
    gimnastykując się jak to rozliczyć.

    IMHO - robiąc tak jak myślisz przekombinujesz i tylko dołożysz sobie roboty.

    pozdrawiam
    Wojciech Ratymirski