  • Data: 2009-08-03 15:01:01
    Temat: Re: VAT - klika podstawowych kwestii
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 1 Aug 2009 19:30:49 +0200, <s...@a...pl> napisał(a):
    > NIE! VAT zapłaci klient, a on go tylko przerzuci do US. Przez takie
    > niedomówienia potem słysze o przedsiębiorców "płacę duże podatki, szczególnie
    > VAT mnie dobija". POza wyjatkami vatowiec VATu nie płaci, jedynie go rozlicza w
    > imieniu państwa.

    Dokładnie :) Po prostu boli, gdy trzeba ładne kwoty z własnego konta
    przekazywać do US... Dlatego uważam że ludzie powinni dostawać pensje w
    kwotach brutto i potem wszystko odprowadzać osobiście do US, szybko by
    poleciały głowy i chwilę później podatki ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944