  • Data: 2004-01-18 23:29:44
    Temat: Re: VAT i zezwolenia jak to jest ?? 7/22 %
    Od: "Japicar - News" <j...@c...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Temat troche byl juz na news ale mam pytanie z innej beczki .
    > Jesli sie zarejestrujemy w UIRT jako dostawca internetu mozemy wystawiac
    > faktury VAT 7%.
    >
    > Ale moje pytanie brzmi co bedzie, jesli nie jest firma zarejestrowana ale
    > wystawia faktury VAT 7 % ??
    > Co bedzie w razie kontroli US ?

    VAT wynika z PKWiU, gdzie 64.20.1 to usługa transmisji danych opodatkowana
    VAT 7%, nie ma to nic wspólnego ze zgłoszeniem działalności
    telekomunikacyjnej do URTiP, które to zgłoszenie jest wymagane, aby
    zaistnieć w ksiegach URTiP w celach kontroli dzialaności od strony przepisów
    prawa telekomunikacyjnego!

    Jap