  • Data: 2004-07-10 10:35:39
    Temat: Re: VAT i zasady ogólne
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jas pisze:

    > to mam płacic vat i jeszcze do tego 30% podatku a pozniej 40%?? czegos tu
    > nie rozumie.

    Dobry czlowieku.

    Najproawdopodibniej od dawna jeste VAT-manem...
    Tylko jeszcze o tym nie wiesz. TO STRASZNE...

    To naprawde straszne bo nie za "niewiedzenie"
    a za "niedopelnienie obowiazkow" wynikajacych z bycia VAT-manem sa ogromne
    kary.
    Idz za dada Madzi i udaj sie do kogos kto sie zna na podatkach
    i dowiedz sie co i jak.. bo jesli istotniejestes tym VAT-mamem....
    to jak sie mile panie z US dowiedza co nabroiles,
    to sie moga momentalnie zrobic niemile..

    Boguslaw