  • Data: 2004-09-12 20:38:16
    Temat: Re: VAT i umowa zlecenie
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wiechus" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ci2buc$4j7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jeśli to ironia to w takim razie "uciekam" w umowę zlecenie a jeśli nie to
    > jednej firmie ja wystawiam rachunek w ramach prowadzonej DG a z trzema
    > innymi pracuję na podstawie umowy o dzieło.

    Niech sie eksperci wypowiedza, ale jesli zakres czynnosci objetych UZlec czy
    UoD pokrywa sie z zakresem Twojej DG, to - w razie kontroli - Twojemu US
    moze sie to bardzo, ale to bardzo nie spodobac...

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Wirtualna kancelaria korepetytorska i konsultacyjna
    Korepetycje i konsultacje przez telefon