  • Data: 2002-06-06 06:39:26
    Temat: Re: VAT i miejsce postojowe
    Od: R...@a...waw.pl (Renata Gołębiowska) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Jun 2002 08:09:34 +0200, jacek <k...@p...onet.pl> wrote:
    >jesli dostajesz FA VAT za miejsce [parkingowe samochodu firmowego to nie ma
    >problemu z vat
    >
    >spoldzielnia nie ma zadnego interesu w tym abys nie odliczala sobie vat-u ,
    >jesli mozna powinnas to robic

    Chyba się trochę nie zrozumieliśmy. Nie mam firmowego samochodu i nie chcę
    sobie odliczyć VAT. Chcę dostać zwrot VATu, ponieważ w świetle orzeczenia
    NSA na garaż, jako na lokal przynależny, obowiązuje zerowa stawka VAT. I
    moje pytanie to, jak to wygląda w przypadku dwóch oddzielnych umów na
    mieszkanie i na miejsce postojowe.

    Renata