  • Data: 2005-01-21 12:46:15
    Temat: Re: VAT i auto
    Od: "nnowy" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A możesz zadać pytanie jeszcze raz, tak, żebyśmy zrozumieli?
    > Pytania pomocnicze:
    > 1. Czy w momencie nabywania tego auta byłeś czynnym podatnikiem VAT?
    > 2. Czy obecnie jesteś czynnym podatnikiem VAT?

    oczywiście
    1. Byłem w momencie zakupu czynnym podatnikiem VAT
    2. Teraz też jestem
    3. W związku z tym że nie przekraczam kwoty dochodu 10000euro rocznie,
    chciałbym skorzystać ze zwolnienia z VATu, ale nie wiem po ilu latach mogę
    to zrobić, żeby US nie nie czepił się o VAT który mi wcześniej zwrócił z
    tytułu zakupu auta.

    no i może jeszcze
    4. jeśli będę musiał coś oddać, to jak policzyć ile?

    pozdr
    Jacek