  • Data: 2007-06-19 21:32:49
    Temat: Re: VAT a dochodowy- narastająco?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Jun 2007, Jagna wrote:

    > Głupot?! dobre sobie....

    No, w archiwach parę się znajdzie :]
    Po prawdzie mawiają że nie myli się tylko kto nic nie robi, ale
    faktom zaprzeczać się nie da :)

    >Ja już się czegoś od Ciebie nauczyłam!

    Wysoce prawdopodobne, że szło o info tylko powtórzone po byłych
    dyskusjach sprzed lat :), sam się uczyłem taką metodą.

    > Nigdy w życiu! :)

    No przyłazi taki, nieproszony wtranżala się w środek wątku raz i drugi
    i do tego czepia się o zaliczenie do ST - w takich warunkach trudno
    obczaić, czy dostanie się miłym słowem czy pantoflem :)

    pzdr, Gotfryd