  • Data: 2009-01-25 11:21:05
    Temat: Re: VAT-R a transakcje z UE
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-01-2009 o 23:40:53 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > a jeśli ja sam zlecam transport
    >
    > W sensie obrotu na VAT UE to tak,
    > ale ten transport wpadnie do wartości faktury wewnętrznej.

    Czyli:

    - kupuję towar w UK, sprzedaca go nadaje i wystawia mi jedną
    fakturę z pozycjami TOWAR i TRANSPORT to wtedy mam tylko WNT

    - kupuję towar w UK, sprzedawca wystawia fakturę, ale
    do transportu zamawiam jakiegoś DHL-a od którego mam osobną
    fakturę na transport - wtedy do WNT wpada tylko faktura za towar
    a ta z DHL-a idzie do importu usług (czyli co prawda wpadnie
    do f.wewnętrznej zaraz obok WNT, ale na VAT UE nie wpisuję
    a na VAT-7 do osobnej rubryki)

    ?

    --
    Pozdrawiam,