  • Data: 2005-07-20 16:14:33
    Temat: Re: VAT-R UE
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:dbkqho$e51$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): nnowy z adresu <n...@g...pl> napisał(a):
    > Czy jeżeli świadczę usługi (KPiR) dla podmiotów z UE, to muszę złożyć
    > do US druk VAT-R UE?
    > Który przepis to reguluje?

    nie
    nazwa deklaracji też to w pewien sposób określa

    dodam jeszcze, że w US tak nie do końca wiedzą i kiedy zacząłem analizować
    sprawę, to pani w US powiedziała "wie Pan - w sumie ma Pan rację, dla usług
    składać nie trzeba - więc lepiej po 6 miesiącach znowu zrobić zgłoszenie,
    aby Pana nie wykreślono. Chociaż z tego co wiem, nasz US jeszcze nikogo nie
    wykreślił. Bo wie Pan - te deklaracje to taka sztuka dla sztuki :) "

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)