    From: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT R
    Date: Tue, 31 Jan 2006 22:50:10 +0100

    sliver napisał(a):

    > Jakos tego nie rozumiem. Zwolnienie utraciełem z koncem roku.

    Pisałeś:
    > Przekroczyłem w tamtym roku limit przychodu
    więc stało się to w którymś dniu. Od tego dnia do dnia rejestracji nie masz
    prawa odliczenia vat od zakupów. Jeżeli utraciłeś zwolnienie 31 grudnia ze
    względu na zmianę kursu euro to powyższe dotyczy zakupów od 1.01.2006r do
    dnia rejestracji.

    > Opodatkowaniu ale jak? Procentowo? Ile procent?

    Nadwyżka sprzedaży ponad limit w 2005r (jeśli była) - podatkiem VAT wg
    stawek. Sprzedaż w styczniu 2006r również - do dnia rejestracji.

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~