  • Data: 2003-12-09 10:56:24
    Temat: Re: VAT 7% na uslugi interentowe
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik chris napisał:

    > Czyli jeśli mam dostep do sieci z kabłowki to płacę 22%? Dodam że kablówka
    > dziwrżawi łacze z NETI

    Nie. VAT 7% jest na "usługi dostępu do sieci internet" a więc łapie się
    wszytko, od modemu o kablówki, byle zapewniało wyjście na świat.
    To co Wojciech nawymieniał to bzdura, nie ma takiej listy.
    Jak Twój admin nosić bedzie pakiety wiadrami do polpaku to tez będzie 7% ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl