  • Data: 2012-02-02 10:14:43
    Temat: Re: VAT-7 a podpis elektroniczny
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-02, Rafal Lukawski <r...@l...pl> wrote:

    [...]

    > Nie orientujecie się czy ów byt 'podpis elektroniczny' wciąż jest
    > wymagany przy zdalnym składaniu VAT-7?

    Jest wymagany.

    > Koszt podpisu elektronicznego wielokrotnie przekracza koszt deklaracji
    > wysyłanych tradycyjnie, chyba że w międzyczasie coś sie zmieniło
    > (aczkolwiek nie znalazłem) i są jakieś bezpłatne wersje tegoż
    > podpisu?

    http://www.certum.pl/certum/cert,oferta_certum_mini.
    xml
    304,50 / 24 = 12,68 zł (za pierwsze 2 lata)

    A potem odnowienie certyfikatu to:
    http://www.certum.pl/certum/cert,oferta_odnowienie_c
    ertyfikatu_zestawy.xml
    130 / 24 = 5,42 zł netto więc z tym "wielokrotnie" bym nie przesadzał,
    a wygoda dużo większa i podpis można użyć nie tylko do VAT-7.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl