  • Data: 2004-12-30 02:58:04
    Temat: Re: VAT 10 000 - jeszcze raz
    Od: a...@p...onet.pl (Bikini) szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi o kwotye 45700 oraz o kwote 43800
    >
    > Podobno jezeli przekroczylem kwote 43800, ale nie przekroczylem kwoty 45700
    > od 01-01-2005 wchodze w VAT. Nie wiem na ile to jest prawdziwa informacja,
    > ale co Wy o tym sadzicie?
    > Takie stanowisko jest kilku urzedow skarbowych w Warszawie.
    >
    > Adam

    Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. VAT

    Art. 113. 1. Zwalnia się od podatku podatników, u których wartość sprzedaży
    opodatkowanej nie przekroczyła łącznie w
    poprzednim roku podatkowym kwoty wyrażonej w złotych odpowiadającej równowartości 10
    000 euro.
    10 tys. euro, na pierwszy roboczy dzień października 2004 r. w zaokrągleniu do 100
    zł = 43 800 zł
    Jeśli sprzedaż > 43 800 [ w 2004 r. ] ==> utracisz prawo do zwolnienia
    z dniem 1 stycznia 2005 r

    W_Bagehot ):(