  • Data: 2004-04-26 12:55:42
    Temat: Re: Uzywany komputer w DG raz jeszcze.
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy wrote:
    [...]

    > Oddzielony do czasu az sie go wniesie do firmy.
    > Zresztą odzielony tylko w zakresie amortyzacji. Bo odpowiedzialnościa
    > obciązony na równi z firmowym i nie ma przeciwwskazań żeby prywatnego
    > majątku tak po prostu w DG uzywac.
    >
    > Maddy

    No wlasnie..chodzi o amortyzacje...

    Ma ktos samochod zalomy 5 lat zaklada DG.
    No i wpisuje sobie amortyzacje ..60 000 (wg faktury)

    Ale..
    ST nie jest nowy, tylko uzywany - prawda ?
    A jak to ? Jest uzywany a jak nabyty w drodze kupna nowy,
    (na fakturze jest ze jest "prosto z fabryki")

    A do amortyzacji uzywany...

    Wiem, ze rozum to slabe narzedzie
    w sprawach podatkowych ale "na rozum"
    nabyty w drodze kupna powinien byc sprzet,
    ktory kupiono W CELU DG, w roszadnym czasie przed zgloszeniem...

    Nie wiem czy sa jakies na to orzecznictwa..

    Boguslaw