  • Data: 2003-11-27 17:53:04
    Temat: Re: Uzycie osobistego konta do DG
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-11-27 09:49, Robert Steward wrote:
    > Uzytkownik "Jacek" <d...@g...pl> zapytal:

    > dolaczam sie do prosby kolegi np. lukas (majac dosc dobra oferte)
    > oferuje tylko konta osobiste a ja potrzebuje zalozyc kontao dla sp. z o.o.

    Konta spółce takiego jak mbank, intelligo czy podobne zapewne wogóle nie
    założą.
    Natomiast przyjęcie płatności z zagranicy dla spółki z o.o. na prywatne
    konto pachnie kryminałem, bo rodzi np. podejrzenie o ukrywanie wpływów,
    przywłaszczenie odsetek, pranie pieniędzy, zaniżanie VAT, wadliwa
    ewidencje, etc.
    Zdecydowanie nie polecam.
    Banki o tym wiedzą - stąd biorą jak za zboże za konta firmowe.

    Pzdr: Catbert