  • Data: 2009-11-16 21:00:06
    Temat: Re: Usługi TAXI i KPiR
    Od: "gepard1000" <gepard1000@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem taksówkarzem od 5 lat i prowadzę KPiR kasę mam ustawiona na 3$ Vat i taki też
    księguję oczywiście bez możliwości odliczeń ale przyznam że dyskusja dała mi wiele do
    myślenia czy aby dobrze to robię bo w sumie pewny nie jestem a nawet nie ma się u
    kolegów gdzie upewnić bo osobiście nie znam taksówkarza który prowadzi wogóle KPiR
    raczej wszyscy się jej boją jak ognia czy ma ktoś podobny problem ? Czy dobrze to
    robię ?