  • Data: 2003-08-02 06:53:53
    Temat: Re: Urząd Skarbowy - zwrot podatku VAT - terminy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Aug 2003, Nemo wrote:

    >+ Faktury muszą być zapłacone, z których wykazujesz VAT do bezpośredniego
    >+ zwrotu na r-k bankowy

    wKF: znacznie prościej odpowiada się na posty w których odpowiedź
    lub komentarz znajduje się pod właściwym cytatem.
    A ad rem i przykładowo:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> [...]
    [...czyjeś...]
    >+ > >+ Do deklaracji VAT za dany miesiąc wpisujesz tylko te faktury,
    >+ > >+ których termin
    >+ > >+ płatności jest w miesiącu którego dotyczy deklaracja.
    >+ > >+ Przynajmniej ja tak robię...
    >+ >
    >+ > Hm... załóżmy że mamy "normalną" (nie podlegającą specjalnym
    >+ > zasadom, jak np. f-ry telekomunikacyjne) fakturę wystawioną
    >+ > 29. lipca z terminem płatności 40 dni.
    >+ > Ujmujesz ją we wrześniu ?? - :O !

    ...to zapodałem dość konkretne pytanie w związku z proponowaną
    "technologią ewidencjonowania" (wykluczoną IMO przez zapis
    nakazujący ujęcie VAT "w miesiącu lub miesiącu następnym").
    Faktu konieczności zapłacenia f-r do wysokości VATu do zwrotu
    bynajmniej nie podważam - tylko mam zastrzeżenia do proponowanego
    sposobu ewidencjonowania.
    No i pytam gdzie mam przypiąc twój post - konkretnie co w mojej
    wypowiedzi było nie tak ?
    Tak podejrzewam że chciałeś skomentować przedpiścę lub
    przedprzedpiścę :), ale z formy to nie wynika :(

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)