  • Data: 2003-02-16 19:41:56
    Temat: Re: Urzad Skarbowy a tel komorkowe...
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak, jednak w kpir musisz wykazac zakup wszystkich telefonow,

    naprawde?!

    > nie mozesz sobie wybrac co wpisujesz a co nie - jezeli przyszlo na firme
    > a nie na osobe prywatna. wiec mimo wszystko wszystkie sztuki
    > telefonow beda stanowily koszt, jak wiec tu mowic o odpisywaniu
    > od podatku jednej sztuki!?!?

    a mozesz podac podstawe prawna tego o czym mowisz,
    bo ja uwazam ze w KPiR powinno znalezc sie to co stanowi KUP z dzialanosci
    gosp. a nie wszystko co kupisz na firme,
    nie dopuszczasz sytuacji ze kupujesz cos na fv, a potem np twoje biuro
    rachunkowe Ci mowi ze to nie moze stanowic twojego KUP! i co wtedy?

    bubbaaa