    From: "Czarek" <c...@s...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Upadlosc
    Date: Thu, 2 Oct 2003 00:42:59 +0200
    Sender: c...@s...onet.pl@bukowe2.espol.com.pl

    : Widzę, że się bardzo nudzisz, a ja nie, ale podpowiem Ci, że prawo które
    : cytujesz zaczyna obowiązywać od jutra, a zapis w kodeksie cywilnym o
    : przedsiębiorcy zmienił się od 25. września. Chcesz coś udowodnić, ale nie
    : wiesz co i nie potrafisz tego powiązać.

    Zacytowałem wyłącznie przepisy starego prawa upadłościowego, bo na razie
    tylko takie posiadam. Nawet podałem datę ustawy.
    Nie chcę się wykłócać dla zasady, staram się dojść "prawdy". Przepisy są
    pokręcone, a my musimy z nimi żyć. A ktoś zainteresowany pyta, więc
    odpowiadam zgodnie z tym co jest w przepisach.

    Nie wkręcałem żadnych wzmianek o k.c. ani o nowym prawie. To co ja takiego
    staram się powiązać lub udowodnić?

    Czarek