  • Data: 2006-04-07 09:34:07
    Temat: Re: UoD na program + UZ
    Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    > To nie jest "wbrew" - skoro nie potrącono to się nie odlicza
    > i już!

    Tyle, że to jest kwestia przyszłości, nie przeszłości - mam zamiar
    ją podpisać. Znam się na prawie tyle co przeczytam w sieci ( = oj,
    cieniutko... ;), ale chyba można tu mówić o problemie sprzeczności
    ustaw, bądź rozstrzyganiu, która jest nadrzędna.

    A z drugiej części pytania - umowa zlecenia to umowa cywilnoprawna,
    co by to nie znaczyło, ale czy ktoś nieżyczliwy nie
    zakwalifikowałby jej jako umowy o pracę (chociaż nie ma tu mowy o
    zwierzchności, nadzorze pracodawcy itp - proste zlecenie - mam się
    tylko wyrabiać na konkretny termin), co oznaczałoby konieczność
    naliczania skł. ubezp. od UoD u tego samego "pracodawcy"?
    Czy mógłbym prosić przynajmniej o wskazówki - na jakie rejony
    konkretnych ustaw mam przewertować, żeby to rozstrzygnąć -
    wnioskami podzielę się na forum.