  • Data: 2013-04-04 22:51:06
    Temat: Re: Umowy o unikanie podwojnego opodatkowania
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-04 22:21, witek pisze:

    Robisz mi nadzieje.

    > W ktorym miesiącu?

    Od 1.06

    > Dlaczego?

    Praca marzenie.

    > Z rodziną czy sam?

    Sam. Rodzina wlasnie sprowadzilem.

    > Cz zamierzasz wracac i kiedy?

    Nie zamierzam.

    > Jak często podrózujesz do polski i dlaczego?

    W 2012 co weekend. W 2013 nie tak czesto.

    > Czy masz w Polsce jakiś biznes, DG itp?

    Nie.

    > Czy pozostawiłeś samchód, mieszkanie i co z nim zrobiles?

    Auto ze mna. Mieszkanie nadal splacam, ale chce sprzedac.

    > Jaki przychód osiągnąłeś w Polsce a jaki w Nimeczech.

    ~65K w PL / ~150K w DE (pln)

    > Wystarczy mi z dokładności do 4 zer plus proporcja ile w polsce ile w
    > niemczech.

    > W jaki sposób rozliczyłeś się z podatku w niemczech i czy doliczałeś
    > dochód z Polski do podatku zapłaconego w Niemczech?

    Jeszcze sie nei rozliczylem, bo musze najpierw w PL, by uzyskac
    formularz EU/EWR

    > Czy się wymeldowałeś w Polsce i kiedy?

    Nie

    > Czy informowałeś US o wyjeździe? Jeśli tak to kiedy i na jakim druku?
    > j.w. ale dotyczy rodziny.

    Nie / nie

    > Co zrobiłeś z pocztą ktora mogła przychodzić do ciebie na adres w Polsce?

    Odbierala zona.

    > Coś skopałeś w obliczeniach i to zdrowo. Nawet jak będziesz musiał
    > dopłacić to nawet nie tyle
    > Najpierw odpowiedz na pytania powyżej potem pogadamy.
    >
    > Administracji nie pozbędziesz się nigdy chociaż z czasem będzie tego co
    > raz mniej.
    >
    > nie panikuj.

    Nie panikuje, tylko wkurza mnie, jak ktos wyciaga reke po nie swoje. Jak
    na razie wyliczylem jakbym sie mial sam rozliczac. Pewnie wspolnie z
    malzonka jezeli moge to bedzie troche mniej. Jej dochod w PL okolo 30K
    (przede wszystkim macierzynski).

    --
    regards
    Salata