  • Data: 2007-02-02 17:38:19
    Temat: Re: Umowa-zlecenie na pisanie programu
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 26 stycznia 2007 21:47
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <epdpf0$hp1$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Jakoś planować trzeba.....
    > A w czym piszesz?

    Jeszcze nie wiem :D

    > Fajnie, mogę złożyć do Ciebie cv? ;-)

    Złożyć możesz :D Ale czy przyjmę....

    > Tego mi nie tłumacz.
    > Nie raz pracowałem w ten sposób, dopóki obie strony są zadowolone jest ok.
    > A sparzyłem sie zatrudniając jednego klienta na umowę o pracę i traktując
    > go jak poważnego człowieka.

    Prawo jest w ogóle anty wszystko. Antyprzedsiębiorcze i antypracownicze.

    --
    Jego Ponurość Tristan