eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUmowa-zlecenie bez rachunku › Re: Umowa-zlecenie bez rachunku
  • Data: 2005-05-20 06:38:28
    Temat: Re: Umowa-zlecenie bez rachunku
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Fantom wrote:
    > Witam
    > Pracowalem w 2003 roku na umowe zlecenie. Platnosc za te usulugi miala
    > nastapic w 2004 roku. Ale nie wystawilem rachunku.
    > 1) Czy w picie musialem to w jakikolwiek sposob wpisac ?
    > 2) czy np US moze sie tego czepic czemu nie wystawilem rachunku ?
    >
    jak nie dostałeś kasy, to nie za bardzo masz co wpisywać w PIT.
    Jak wystawisz rachunek, dostaniesz kasę, to rozliczysz się w tym roku, w
    którym dostałeś kasę.
    Kiedy była umowa nie ma znaczenia, znaczenie ma kiedy dostałeś kase do
    swojej dyspozycji (również np w formie:do odebrania w kasie firmy).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1