  • Data: 2003-10-29 21:03:08
    Temat: Re: Umowa zlecenie a działalność gospodarczą
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Oct 2003, Kajci wrote:

    >+ Dziś jeden ze znajomych przekonywał mnie właśnie iż jeżeli wykonuję pracę na
    >+ podstawie umowy zlecenia i płacę od niej składki to nie musze płacić od DG za
    >+ wyjątkiem ubezpieczenia zdrowotnego.

    Przyjęliśmy do wiadomości (że informował i że znajomy).
    Trzeba przyznać że mało kto podaje źródło skąd "gdzieś coś
    słyszał" ;)
    Ale... czy o coś jeszcze chodziło ;) ?

    Jeszcze wKF: "realizujesz zlecenie" a nie "pracujesz", przecież
    piszesz że *nie masz* (hipotetycznie) umowy o pracę :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (podejrzliwy :))