  • Data: 2008-01-21 10:42:19
    Temat: Re: Umowa uzyczenia samochodu osobowego od Taty
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > [...]
    >
    > Zgoda.

    > Możesz podać przepis? Przejrzałem i nie widzę :(

    Gotfrydzie, czasem chciałoby sie ustawić sobie taką automatyczna
    odpowiedź: "Niżej... niżej... NIŻEJ" ;)

    Art. 21. 1. Wolne od podatku dochodowego są:
    [...]
    125) wartość świadczeń w naturze i innych nieodpłatnych świadczeń,
    obliczona zgodnie z art. 11 ust. 2-2b, otrzymanych od osób zaliczonych
    do I i II grupy podatkowej w rozumieniu przepisów o podatku od spadków i
    darowizn, z zastrzeżeniem ust. 20

    Tuszę, że sam już się zorientujesz co mówi ust. 20 i powiązane z nim
    artykuły :)

    Pozwolę sobie resztę Twojego wywodu wyciąć, bo dotyczy błędnego założenia.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813