  • Data: 2005-07-08 18:33:16
    Temat: Re: Ulga remontowa - mieszkanie nie w swoim domku?
    Od: "@zasieki spamerskie.op.pl" <""dziubeleq\"@zasieki spamerskie.op.pl"> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik futrzak napisał:

    > Witam
    >
    > Chce spisac umowe z ojcem iż mieszkam w jego domku w zamian za remonty.
    > Czy jest to podstawa do odliczania ulgi remontowej? Czy US moze czepic sie
    > takiej umowy?

    witaj
    mam podobny temat do załatwienia

    w gazecie prawnej nr 127 z 1.07.br można wyczytać że by móc skorzystać z
    ulgi remontowej należy mieć tytuł prawny, a zgodnie z wyrokiem NSA z
    16.05.1996 r (SA/Sz 2089/95, niepublikowany) w którym sąd podkreślił, że
    tytułem prawnym na podstawie którego podatnik zajmuje budynek czy lokal
    miszkalny może być m.in umowa użyczenia, umowa najmu, itd

    Robert Steward