  • Data: 2006-11-02 15:04:00
    Temat: Re: Ulga podatkowa od spadku - co po 1 stycznia 2007 ?
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Kaja napisał(a):
    > zapłacony podatek od spadków i darowizn. Zwolniona od podatku będzie
    > sprzedaż mieszkania czy budynku, w którym podatnik był zameldowany przez
    > okres co najmniej 12 miesięcy, oraz sprzedaż po pięciu latach od zakupu

    Ale mnie chodzi o to, czy jeśli teraz nie zapłacę podatku od spadku
    (mieszkanie po Ojcu, mieszkam tam), bo zadeklarowałam zamieszkanie w
    nim jeszcze przez 5 lat, to czy po 1 stycznia 2007 (o ile wejdzie
    projekt zniesienia podatków od spadków i darowizn dla najbliższych)
    też mnie ten projekt obejmie, tzn. czy przestanie nade mną wisieć
    5-letnia perspektywa płacenia tego haraczu w razie niedotrzymania
    warunków przyznania ulgi?