  • Data: 2012-03-20 18:47:15
    Temat: Re: Ulga na złe długi raz jeszcze
    Od: tomek <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.03.2012 16:49, Maciek pisze:
    > Możesz w skrócie napisać jak to wyglądało, co kontrolowano i jakich
    > błędów się dopatrzono - ot tak dla podatnika, który nigdy nie był
    > kontrolowany? :-)

    Już ci napisali. Ja mam głównie czynności sprawdzające przy zwrotach,
    aczkolwiek po ostatniej zmianie US okazało się że w obecnym robią jakieś
    debilne protokoły i trzeba kursować z papierami - więc sobie odpuściłem
    regularne zwroty i czekam aż się coś uzbiera.

    Potem się okazuje że w tych protokołach są błędy więc z wrodzonej
    przezorności wysyłam zastrzeżenia do nich, chociaż w ordynacji
    podatkowej nie znalazłem takiego trybu. No ale jak nie wyślę to kiedyś
    ktoś może to wyciągnąć taki protokół na kontroli czy w postępowaniu i
    spytać: "to gdzie te fakturki na skład drukarski, hę?" i wtedy się
    "spocę" :)

    Tomek