  • Data: 2005-08-06 04:49:26
    Temat: Re: Ulga na internet z innego kraju
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Damian napisał:

    > Wydaje mi się że niestety nie będzisz mógł skorzystać z tej ulgi
    > podatkowej. Przyczyna tkwi w art 26 ust 7 pkt 1 ustawy o PDOF
    > art 26...
    > ust 7 ...
    >
    > 1) w pkt 6a (ulga internetowa ;) ), odliczenie stosuje się, jeżeli wysokość
    > wydatków została udokumentowana fakturą w rozumieniu przepisów o podatku od
    > towarów i usług,
    >
    > Obawiam się, że francuska faktura nie spełnia tych kryteriów, przede
    > wszystkim kwota podatku nie będzie wykazana w złotych polskich.

    A ja bym już teraz zapytał o to US na piśmie za 5 zł i w przypadku
    negatywnej interpretacji szedł na udry. Jak dla mnie sytuacja jest
    analogiczna do akcyzowej przy samochodach używanych - nie można karać
    tylko dlatego, że ktoś ma miejsce zamieszkania w UE poza Polską. Jeśli
    dokument spełnia wymogi francuskiej ustawy o TVA to bym się bił do upadłego.

    pzdr

    Tomek

    Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c