  • Data: 2004-02-12 16:02:16
    Temat: Re: Udoste;pnianie mieszkania
    Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Dokładniej to trzeba by uściślić pojęcia :)
    > Oczywiście masz rację że "invalid user" ;) nie użyczy mieszkania - chyba
    > że "przepisze" wszystkie umowy na korzystającego ALBO będzie sam
    > płacił.
    > Niemniej... ZARABIAĆ w znaczeniu "uzyskiwać dochodów" nie musi: jak
    > będzie rozliczał KPiR to dochód=przychód-koszt=0
    > Ale.... przed podatkiem to nie uchroni :(, jako że w UoPDoOF
    > jest opis jak liczyć podstawę podatku przy "częściowo odpłatnym
    > korzystaniu" (płaci się od różnicy) i IM*H*O istnieje ryzyko uznania
> [...]

    To jak by to wyglądało w takim przypadku: najemca płaci wszystko, tj.
    czynsz, opłaty licznikowe, telefon itp.?
    Ile bym musiał wtedy płacić do US (jaki ryczałt?)
    I jakie dokumenty składać?
    Czy takie rozwiązanie nie powodowałoby dodatkowych zobowiązań
    podatkowych najemcy wobec US?

    Proszę o podpowiedź.

    Pozdrawiam

    user