  • Data: 2004-10-12 21:59:58
    Temat: Re: Udokumentowanie platnosci , jak?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Oct 2004, Profil1 wrote:
    [...]
    >+ > Otwieram firme na poczatku listopada,chce teraz zamowic domene.
    >+ > Czy jak zamowie teraz,
    >+ > a platnosci dokonam w grudniu
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    [...]
    >+ > to czy moge ja sobie wrzucic w koszta pozniej?
    >+ > Np.miesiac po otwarciu firmy?
    >+
    >+ W koszty mozesz zawsze w ciagu roku-nie ma problemu.

    Mam pytanie: co przeoczyłem że wiesz że on NIE wybrał
    kasowego rozliczania kosztów i w związku z tym "miesiąc
    później niż grudzień" będzie 'bez problemu' ?
    :)

    >+ > W jaki sposob mam udokumentowac sprzedaz w sklepie internetowym?
    >+ > Wystawiac faktury Vat? [...]

    >+ Ewidencje sprzedazy musisz prowadzic-dla fizoli.
    >+ Fv dla firm.

    No a FV może do ewidencji sprzedaży *VAT* nie wpisywać ??
    Zakładam że skoro ma ES VAT to skorzysta z prawa uznania jej
    za ES dla celów KPiR...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)