  • Data: 2014-05-26 15:31:50
    Temat: Re: Ubezpieczenie netto i nowe prawo...
    Od: "Vasco" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    > Wykupując polisę zawsze brałem AC netto, w końcu i tak VAT który zapłacę
    > sobie odliczę - myślałem. A tu ZONK, wychodzi na to, że teraz można
    > odliczyć tylko 50% VAT. Czy skoro polisa była nabywana na starych
    > warunkach, to przysługuje mi jeszcze odliczenie 100% VAT od tej faktury,

    Jestem ciekaw co będzie w drugą stronę, tj. polisa brana w brutto i czy
    ubezpieczyciel będzie chciał dołożyć tę połowę VATu z faktur naprawczych czy
    nie. Miał już ktoś szkodę i przećwiczył to?

    Do tej pory nawet jak była brutto, to nie chciał wypłacać brutto (żądał
    deklaracji czy mogę odliczyć VAT).

    Vasco