  • Data: 2002-09-16 10:59:35
    Temat: Re: US dowalil mi podatek za darowizne
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Wypych" <c...@c...atomnet.pl> wrote in message
    news:am3tus$253p$1@news2.ipartners.pl...
    > wartosc
    >
    > Niestety tak robią, to gangsterstwo i nie da się ominąć. Radzę się
    > potargować (ich ceny są zwykle z sufitu) - zaproponuj jakąś cenę
    pośrednią,
    > najlepiej popratą jakimś wywodem czy wyceną, jeżeli Twoja cena będzie
    > rozsądna, zgodzą się.

    Mysle, ze trzeba ponegocjowac...
    Ustanowiliscie Panstwo prawo rodzicow do korzystania z domu....
    wiec nie mogliscie tam mieszkac, bo mieszkaja rodzice...

    Ustawa o podatku od spadkow i darowizn mowi, ze w takim wypadku
    termin "zamieszkania" przesuwa sie - jest na to 5 lat

    (Art 16 pkt 3 ustawy o podatku od spadkow i darowizn)

    Powodzenia w negocjacjach...
    I czekamy na wiesc o wynikach..

    Boguslaw