  • Data: 2004-04-04 18:23:36
    Temat: Re: Typowanie do kontroli skarbowej
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak dobrze mieć sąsiada, on zawsze Ci pomoże, doniesie na Ciebie...

    Nikoniecznie. W moim us jest jakaś tam pani, która zajmuje się rozliczeniami
    jednoosobowych firm zaczynających się na a a konczących np. na h. I to ona
    wybiera sobie firmy z tego zakresu, które mają być skontrolowane.
    Kierowniczka określa ile firm od tej osoby ma być a ona sama ustala kto i
    kiedy. No ale do tego kontrolerom dochodzi kontrolowanie m.in donosów więc
    wytypowany klient może się kontroli nie doczekać.a na przyszły rok to już
    jest inna lista :).
    Tak to było w 2001r. Byłem w kolejce no ale sie nie doczekałem.

    --
    PawełJ