  • Data: 2011-08-17 12:51:40
    Temat: Re: Twórca a rozliczanie sprzedanych licencji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Aug 2011, Pendrive wrote:

    > pogadałem troche z urzednikiem w US ktory sie dokladnie zorientował jak
    > sprawa wyglada. Powiedzial ze rzeczywiscie nie przewidziano tutaj mozliwosci
    > samoplacenia zaliczki (ale mozna z armaty wystrzelic do wszystkich ktorzy
    > sprzedaja licencje :-)

    No, nie do końca - i być może byłaby to jakaś metoda i dla Ciebie.
    Otóż przychodem osobistym z PA wyłączonym z DG (i łapiącym się
    na obnizony VAT) jest jedynie sprzedaż *własnych* wartości
    intelektualnych.
    A jak są "czyjeś"? Znaczy "pośrednictwo"?
    Być może "wymieszane"? ;)

    > ale powiedzial tez ze nie widzialby naduzycia gdyby

    Na zdrowy rozum tak powinno być.
    Pytanie, jakie jest prawdopodobieństwo że ktoś zastosuje
    inną koncepcję, czyli dajmy na to przy mało prawdopodobnej
    kontroli UKS.
    Jak urzędnik ujrzy wpis który mu się "nie kojarzy", to
    może wpaść na podobny pomysł jak ten kontroler "od freeware" :]

    > Nie spotkal sie w naszym US z takim przypadkiem

    :)

    pzdr, Gtofryd