  • Data: 2009-02-10 21:29:55
    Temat: Re: Terminowość ZUS a bank pocztowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Feb 2009, Ania wrote:

    > przeciez to nie problem zalozyc konto z obsluga przez
    > internet

    Mhm...
    Gdzie Ty mieszkasz?
    Nie aby w jakimś mieście? ;)
    I *już masz* komputer?
    Nie mówię, że w większości gmin wiejskich "nie ma internetu".
    W tej skali "jest wszędzie". Nie mylić z "wszędzie" po podzieleniu
    gmin na drobne :D
    Może nie każdy wie, że są pojedyncze miejsca w .pl w których
    nie ma *prądu*? (wiem, wiem, można sobie internet z satelity ;))

    Policz inaczej: najdroższa oferta bankowa na przelewy która padła
    to było 50 zł miesięcznie (10 zł przelew, 3x ZUS plus dochodowy
    plus VAT).
    Przyjmij lokalizację "gdzieś w polu" - ile wyjdzie internet plus
    amortyzacja komputera plus prąd?

    pzdr, Gotfryd