  • Data: 2010-01-18 14:03:40
    Temat: Re: Ten sam NIP dla kilku organizacji czy błąd w GUS?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-18 14:54, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ale jakie oskarżenia?
    >
    > ATPO: Czyli taka fundacja robi legalnie coś, czego np. mi zrobić nie wolno?
    >
    > ATPO2: I gość funkcjonuje jako ,,firma'' z nazwą własną, nipem fundacji
    > i bez powiązania z przedsiębiorcą i bez odpowiedzialności?

    Gość prawdopodobnie funkcjonuje jako członek fundacji i mam dość
    ograniczoną możliwość podejmowania samodzielnych decyzji biznesowych.

    W każdym razie (coś tam dla nich robiłem to wiem), warunki negocjuje
    bezpośrednio zainteresowany, zamówienie składa fundacja, przelewy idą z
    konta fundacji, faktury są na fundację.

    Inna sprawa, że w danych kontaktowych IMHO powinny być podawane dane
    fundacji z ewentualną nazwą komórki organizacyjnej, przez przypadek
    zwanej firmą.

    Piotrek