eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTelefony - sprzedaż na Allegro - Urząd Skarbowy i podatek dochodowy › Re: Telefony - sprzedaż na Allegro - Urząd Skarbowy i podatek dochodowy
  • Data: 2009-10-18 22:53:45
    Temat: Re: Telefony - sprzedaż na Allegro - Urząd Skarbowy i podatek dochodowy
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-10-2009 o 00:28:00 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > I tak dostaneisz mandat za niezlozenie zeznania w terminie (moze z
    > kilkaset
    > zlociszy mandatu)

    Nie jestem pewien czy składanie tego zeznania to dobry pomysł.
    To było IMHO wykroczenie skarbowe, więc już się przedawniło,
    a jeśli teraz złoży zeznanie to dostanie mandacik.
    Z drugiej strony jeśli nie złoży tego zeznania, to mu chyba wymierzą
    podatek w decyzji, co trochę potrwa więc narosną dodatkowe odsetki.
    I teraz kwestia jest taka czy te odsetki przewyższą mandat - IMHO
    raczej nie ma szans - zwłaszcza że jeśli Misiek nigdzie nie pracował
    to ma do wykorzystania ~500zł kwoty pomniejszającej podatek.
    Chyba że źle mi się wydaje co może się wydarzyć.

    > oraz pewnie 75% podatku od dochodu (czyli przychodu
    > pomniejszonego o koszty).

    Tutaj się nie zgodzę - źródło przychodów jest ujawnone - działalność
    gospodarcza, więc normalnie wg skali

    --
    Tomek