    From: "Dobi" <...@...nl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Szara strefa
    Date: Mon, 21 Mar 2011 16:03:22 +0100

    > Ja? nic nie poruszalem!!! To ty kazales sie bac tej jednej faktury
    > wystawionej na mnie w okresie ktory chaialbym wskazac jako okres
    > "niezamieszkiwania" w kraju. Ja tylko pokazuje absurd tego zalozenia (i
    > potencjalne ryzyko zwiazane z proba stosowania takiego podejscia).

    Potencjalne ryzyko poniesie Pytający,
    Rozstrzygnie administracja, wdrażając swoje procedury
    choćby wyegzekwowania podatków, a nie my:)

    > Serio?
    > Gdybym dzisiaj spakowal manatki, to bedzie mnie po swiece scigac okolo
    > 10 faktur wystawianych mi co miesiac przez rozne instytucje (czynsz,
    > prad, gaz, telefony, internety, kablowki, abonament RTV) do tego raty
    > kredytow, a nawet podatki od nieruchomosci... Co wiecej - moge sie tu
    > nie zjawiac i przez 5 lat a i tak wszystko bede w stanie uregulowac na
    > czas.
    > I wg. Ciebie w dalszym ciagu bede mial problemy z udowodnieniem, ze "ja
    > tu juz nie mieszkam"?

    Życzysz sobie ścisłych definicji czegoś co jest ogólnikowe?
    Nie dostaniesz ich, nikt Ci w Internecie tego nie da,
    samemu musisz wysilić wyobraźnie. Serio.
    Ułatwię Ci to, musisz pójść do biblioteki i poszukać terminów
    "rezydent" oraz "Publiczne prawo międzynarodowe".
    Możesz sie zdziwić że zawarte w nim definicje, nie są ścisłe
    ba bywają że są odmienne w różnych krajach.
    Sądzisz że wyobraźnia Cie nie zawiedzie?

    Pozdrawiam
    Dobi