  • Data: 2011-03-17 14:05:25
    Temat: Re: Szara strefa
    Od: "Dobi" <...@...nl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od jutra zaczynam brac faktury imienne przy kazdej mosliwej okazji
    > (marchewka, pietruszka, ...) - za kazdym razem na innego znajomego, o
    > ktorym wiem, ze wyjechal za granice. Bede mial ich pozniej w garsci :-)

    Rozumiem że miara spełnienia wielu rodaków jest trzymanie znajomych i
    sąsiadów w garści?

    Zwyczajnie pytający musi ponad wszelka wątpliwość mięć możliwość
    dowiedzenia przed sądem, że nie był rezydentem naszej małej republiki
    bananowej.
    Żyjemy w UE i nikt nie ma obowiązku zostać niewolnikiem naszego burdelu
    podatkowego.
    Choć wiadomo że na każdego bata znajdzie sie inny i często jeszcze większy:)

    pozdrawiam
    Dobi