  • Data: 2004-06-21 18:22:30
    Temat: Re: System Monitorowania Prac Sejmu
    Od: "Marek Kamiński" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właściwie co masz przeciwko stronom sejmowym (oprócz tego, że nie
    > udostępniają danych w XML)?

    że są, to dobrze, natomiast przeciwko mam brak tego XMLa, brak
    odpowiedzialnych, to, że lista posłów liczona po województwach nie zgadza
    się z listą posłów liczonych po klubach, która nie zgadza się z listą posłów
    branych alfabetycznie, to że tu jest tylu posłów z wygaśniętym mandatem, a
    tam tylu, to, że jedna osoba na jednej liście nazywa się tak a na drugiej
    inaczej, to, że głosowania (!) się nie zgadzają (jesteś w stanie znaleźć
    ustawę uchwaloną.....bez głosowania [oczywiście, to wynik kolejnej
    niespójności])i naprawdę wiele innych. Wszystko to opisałem w mojej,
    oczywiście dzięki temu wcale nieułatwionej pracy.....
    Do kogoś chyba jednak coś o moim systemie dotarło (opublikowałem pewnym
    osobom raport w tej sprawie), bo się okazało, że parę błędów zostało
    poprawionych.
    .....i mam przeciwko jeszcze to, że to wszystko jest robione za nasze
    pieniądze :(

    Zastanawiam się, czy teraz się mogę spodziewać podobnego odwetu pod adresem
    mojego systemu :)

    --
    pozdrawiam
    Marek