  • Data: 2002-07-01 11:10:18
    Temat: Re: Suplement
    Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DarekS" <n...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:afpc6i$p4n$1@news.onet.pl...
    > Zgodnie z tym co napisano kilkanaście postów niżej wg ordynacji podatkowej
    > US ma trzy miesiące na zwrot nadpłaty z rozliczenia rocznego. Jeżeli nie
    > dotrzyma terminu to naliczane powinny być odsetki za zwłokę od dnia
    złożenia
    > rozliczenia do dnia zapłaty. IMHO jeżeli w US zgłosiłeś konto prawidłowe,

    no wlasnie - czy na pewno od dnia zlozenia PIT'a - czy tylko od dnia kiedy
    uplynelo 3 miesiace ??

    > BTW czy przypadkiem nie masz konta w PKO BP?

    bingo ;-))

    pozdrawiam,
    _Taunus_

    PS: w pierwszej chwili myslalem, ze to BP odeslalo kase z kwitkiem - i
    dlatego do nich dzwonilem - ale dowiedzialem sie, ze to NBP cos chrzani -
    dlatego tak jak pisalem - do BP nic nie mam - bo to nie ich wina