  • Data: 2005-03-21 17:23:22
    Temat: Re: Srodki trwale a zamkniecie firmy
    Od: "Piter" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do roku 2003 na skutek zapisów w ustawie powodowało to taki efekt
    > uboczny iż MIMO nieujęcia w EST oraz MIMO niezaliczenia amortyzacji
    > w KUP w razie sprzedaży trzeba było doliczyć przychód do przychodów
    > z DG (opodatkowanych). Aktualnie zdaje się nie ma żadnych pułapek :),
    > chyba że są tylko jeszcze nikt nie wie...

    Przepraszam, ze marudze, ale nie wiem, czy dobrze rozumiem. Mam Cie za duzy
    autorytet wiec moze nie bedziesz sie ze mnie nabijal ;-)
    Czyli moge przyniesc sobie z domu komputer, czajnik, biurko, itd. (wszystko
    warte mniej niz 1500 zl) i uzywac tego w firmie nie wpisujac niczego w
    papierach, tak? Bo firma to ja i caly moj prywatny majatek o wartosci
    mniejszej niz 1500 zl moge sobie wnosic i wynosic z firmy kiedy chce, zgadza
    sie?

    Tyle ze nie moge wtedy robic zadnych odpisow, zaliczac niczego w koszty,
    itd., tak?