eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż usług niematerialnych, a zmiany w ustawie o VAT w 2010 › Re: Sprzedaż usług niematerialnych, a zmiany w ustawie o VAT w 2010
  • Data: 2009-12-04 12:21:42
    Temat: Re: Sprzedaż usług niematerialnych, a zmiany w ustawie o VAT w 2010
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-12-2009 o 13:11:06 AM <brak@poprawnego_adresu.pl> napisał(a):

    > Jak myślicie lepiej złożyć VAT-R i mieć na piśmie, że się złożyło czy
    > próbować jeszcze telefonicznie dopytać, aby ktoś inny sprawdził w
    > komputerze?

    Telefonicznie to chyba nie da rady - tajemnica skarbowa.

    Ja osobiście składam jeszcze raz, ale dlatego że akurat
    wypada mi zmiana urzędu skarbowego (zaznaczałem już wcześniej import
    usług).

    Natomiast jeśli na swoim starym VAT-R masz tylko dostawę towarów
    to IMHO powinieneś złożyć aktualizację bez względu na to co panienki
    w okienkach mówią - to nic nie kosztuje, a tylko to co masz na papierze
    istnieje - to co oni mają w swoim systemie nie ma znaczenia.

    --
    Tomek